Програма обслуговування твердотільних накопичувачів для MacBook Pro 13 дюймів без панелі Touch Bar

programma-obsluzhivaniya-tverdotelnyh-nakopitelej-dlya-macbook-pro-13-dyujmov-bez-paneli-touch-bar

Програма обслуговування твердотільних накопичувачів для MacBook Pro 13 дюймів без панелі Touch Bar

Компанія Apple виявила, що з обмеженою кількістю твердотільних накопичувачів (SSD) ємністю 128 ГБ і 256 ГБ, які використовуються в комп’ютерах MacBook Pro 13 дюймів без панелі Touch Bar, може виникати проблема, пов’язана з втратою даних і відмовою в роботі накопичувача. Комп’ютери MacBook Pro 13 дюймів з такими накопичувачами було продано в період з червня 2017 р. по червень 2018 р.

Авторизований сервісний центр компанії Apple (AASP) безкоштовно обслужить зачеплені накопичувачі. Компанія Apple рекомендує віддати накопичувач на обслуговування якомога швидше.

Компанія Apple також повідомить про цю програму електронною поштою клієнтам, які зареєстрували свої пристрої в Apple.

Правомочність

Для початку перевірте, яка у вас модель MacBook Pro 13 дюймів. У меню Apple () у лівому верхньому кутку екрана виберіть пункт “Про цей Mac”. Переконайтеся, що у вас модель MacBook Pro 13 дюймів 2017 р. з двома портами Thunderbolt 3. Потім введіть серійний номер комп’ютера на цій сторінці, щоб дізнатися, чи поширюється на нього зазначена програма.

Ця програма не покриває обслуговування MacBook Pro 13 дюймів з панеллю Touch Bar або більш ранніх моделей MacBook Pro 13 дюймів.

Процедура обслуговування

ReStart — авторизований сервісний центр Apple. Ми підтримуємо цю програму повністю. Перед обслуговуванням комп’ютер MacBook Pro 13 дюймів оглядають на предмет загальної працездатності та відповідності умовам цієї програми.

Важливо створити резервну копію всіх даних, що зберігаються на накопичувачі, тому що в процесі обслуговування їх буде видалено.

  • Технічний фахівець запустить утиліту для оновлення прошивки накопичувача, що займе не більше години.
  • Вам повернуть комп’ютер MacBook Pro 13 дюймів із перевстановленою macOS.
  • Після обслуговування вам буде потрібно відновити свої дані з резервної копії.

Рекомендуємо ознайомитися зі статтею служби підтримки Apple про відновлення даних з резервної копії. Але зробити це доведеться на іншому пристрої (наприклад, iPhone), оскільки увійти в Інтернет з комп’ютера можна буде тільки після відновлення.

Примітка. Будь-які файли, пошкоджені перед обслуговуванням, відновленню не підлягають.

Якщо у вас є запитання або вам потрібна додаткова допомога, зверніться до наших менеджерів за телефоном або заповніть форму зворотного зв’язку.

Якщо ваш комп’ютер MacBook Pro 13 дюймів має будь-яке пошкодження, яке завадить нам виконати обслуговування, цю проблему необхідно усунути перед початком обслуговування. У деяких випадках за ремонт може стягуватися плата.

Додаткова інформація

Ця програма Apple для всіх країн не продовжує стандартну гарантію на MacBook Pro 13 дюймів.

Якщо ви вважаєте, що ваш MacBook Pro 13 дюймів підпадає під дію цієї програми, але вже оплатили обслуговування, ви можете звернутися до компанії Apple щодо відшкодування коштів.

Програма поширюється на правомочні моделі MacBook Pro і діє протягом 3 років з моменту початкового продажу комп’ютера в роздрібному магазині.


Увага! Правила програми можуть змінюватися з плином часу. Актуальний текст програми доступний за посиланням.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image