Вакансії сервісного центру ReStart в Одесі і Києві

Ви шукаєте роботу в колективі професіоналів, які люблять свою справу і відповідально підходять до роботи? Можливо, що ми шукаємо саме Вас!

Напишіть нам, і ми разом обговоримо перспективи плідної співпраці.

Зв'яжіться з нами

Ми постійно шукаємо нові таланти для роботи в нашій команді. Ви є фахівцем в цифровий або побутову техніку? Напевно ми подружимося.

ReStart пропонує високу оплату праці, офіційне оформлення та майже необмежені можливості для кар’єрного зростання.

Наші офіси розташовані в Одесі і Києві, в обох випадках це центр міста — таким чином, у Вас не буде ніяких проблем з транспортом.

Актуальные вакансии


Для перегляду вакансії, натисніть на цікаву для вас позицію.

У компанію Restart Servcie Point, постійно розвивається мережа сервісних центрів України по ремонту комп’ютерної техніки, мобільних телефонів, планшетів потрібні інженери, майстри сервісного центру.

Працюючи в нашій компанії Ви отримаєте цінний досвід, безліч цікавих завдань, професійний і особистісний ріст і багато іншого!

Вакансія актуальна для Одеси і Києва.

Обов’язки:

  • Робота з клієнтською технікою (смартфони, планшети, ноутбуки);
    діагностика;
  • Виконання блочного ремонту, установка або настройка ПО;
  • Виконання компонентного ремонту техніки;

Вимоги:

  • Відмінне знання комп’ютерного, портативного обладнання, а також сучасного домашнього ПО;
  • Досвід роботи в сервісному центрі;
  • Акуратність, організованість, відповідальність;
  • Бажання працювати в команді і позитивний настрій;
  • Знання схемотехніки та навички компонентного ремонту вітаються!

Умови роботи:

  • Робота на базі сучасно-оснащеного сервісного цента з високим клієнтопотік і зручним місцем розташування, все обладнання для ремонту і запасні частини завжди в наявності;
  • Робота в команді професіоналів;
  • Офіційне оформлення;
  • Гідний рівень ЗП;
  • Комфортна робоча атмосфера.

Досвідченим і кваліфікованим інженерам будемо раді дати відмінну базу для продуктивної роботи!

Наша компанія запрошує Вас приєднатися до команди професіоналів в якості менеджера по роботі з клієнтами (оператора диспетчерської служби).

Що ми хочемо бачити в Вас?

  • бажання працювати і заробляти;
  • цілеспрямованість, активність, комунікабельність;
  • впевнене володіння ПК і стандартними офісними програмами;
  • вміння знайти підхід до людей, розташувати їх до себе;
  • грамотно поставлене мова.

Ваші завдання:

  • оформлення, обробка заявок;
  • робота з діючою клієнтською базою;

Ми піклуємося про співробітників і гарантуємо Вам:

  • обладнане і комфортне робоче місце;
  • стабільний прибуток.

Компанія Restart — надійний постачальник і авторизований сервісний партнер по обслуговуванню комп’ютерного обладнання і техніки відомих світових виробників на території України.

Компанія Restart запрошує кандидатів на вакантну посаду «Менеджер з розвитку продажів В2В».

Вимоги:

  • Успішний досвід активних B2B продажів IT техніки (Dell, HP, Apple, Huawei та ін.) Не менше 3-х років;
  • Просунутий рівень навичок при веденні переговорів і залучення нових клієнтів;
  • Знання ринку, соціальна активність;
  • Стратегічне мислення, енергійність, позитив;
  • Досвід побудови відділу продажів;
  • Досвід роботи в сфері тендерних продажів;
  • Здатність комунікацій в усній і письмовій формі;
  • Високий рівень самоорганізації, володіння тайм-менеджменту, увага до деталей;
  • Проактивність, цілеспрямованість, орієнтація на результат;
  • Переваги віддається кандидатам з рівнем володіння англійською не нижче Intermediate.

Обов’язки:

  • Організація активних продажів комплексу послуг для бізнесу (техніка, сервіс, викуп);
  • Розвиток клієнтської бази в Україні (активні продажі, пошук — розвиток ділових відносин з новими клієнтами);
  • Повний цикл супроводу угод від презентації до закриття дебіторської заборгованості (ділові зустрічі, підготовка і проведення презентацій послуг на території клієнта, ведення переговорів з клієнтом, укладання договорів, супровід поставок, контроль взаєморозрахунків);
  • Виконання затвердженого плану продажів;
  • Формування комерційних пропозицій і презентацій для клієнтів;
  • Підготовка документації та участь в тендерах на поставку комп’ютерної техніки;
  • Взаємодія з іншими відділами компанії: продажі, маркетинг, відділ технічної підтримки;
  • Внесення пропозицій щодо асортименту продукції В2В для збільшення ефективності роботи відділу;
  • Надання звітності для керівництва.

Умови роботи:

  • Високий рівень заробітної плати;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Оплачувана відпустка;
  • Дружна молода команда;
  • Зручне розташування офісу в Києві.

Основні вимоги до кандидата:

  • Інтерес до побутову техніку і електроніку;
  • Уміння працювати з документацією і грамотно спілкуватися;
  • Вільне володіння комп’ютером і продуктами MS Office;
  • Уміння працювати в команді і нести відповідальність за результат;
  • Досвід роботи на аналогічній посаді вітається;
  • Володіння програмою 1С.

Обов’язки:

  • Складання звітів по гарантійним заявками (ділове листування, заповнення стандартних форм, відправка документів);
  • Робота з технічною документацією;
  • Закупівля комплектуючих для проведення ремонтів (запасні частини та аксесуари);
  • Контроль виконання та дотримання термінів ремонтів, дотримання регламенту;
  • Ведення внутрішнього обліку.

Мы предлагаем:

  • Официальное оформление в стабильно развивающейся компании;
  • Достойную заработную плату и комфортные условия работы;
  • Работу в команде единомышленников.

В связи с расширением, сервисный центр ReStart в Одессе приглашает на работу сервис-менеджера.

Функциональные обязанности:

  • Консультация клиентов по вопросам сервисного обслуживания и продажа услуг;
  • Приём устройств в ремонт от клиентов и выдача после ремонта;
  • Проведение настройки и первичной диагностики устройств;
  • Документальное оформление, ведение учёта в 1С.

Условия работы:

  • 5-дневная рабочая неделя, 2 выходных;
  • официальное оформление;
  • возможность карьерного роста;
  • ставка + бонусы — обсуждаются индивидуально;
  • молодой, дружный коллектив, грамотное руководство.

Требования к кандидату:

  • образование среднее техническое, высшее;
  • опыт работы с портативной техникой;
  • уверенный пользователь ПК;
  • знание 1С будет преимуществом.

У списку немає, що цікавить Вас? Ви можете подивитися на цю сторінку пізніше: ми регулярно оновлюємо інформацію тут відповідно до наших потреб у фахівцях.

Свяжитесь с нами

Вас зацікавила одна з вакансій? Зв’яжіться з нами сьогодні, і ми обговоримо умови нашого взімовигодного співпраці!

Залишити заявку

Алло, ми шукаємо таланти!

Компанія Restart Shop & Servcie Point, один з лідерів на ринку послуг з ремонту комп’ютерної техніки, мобільних телефонів, планшетів та побутової техніки, пропонує Вам влитися в її дружний колектив.

Ми безперервно розширюємося, а, значить, нам весь час потрібні висококласні фахівці. В даний моменти ми можемо запропонувати Вам роботу в Києві і Одесі.

Ви професіонал своєї справи або, навпаки, новачок, який хоче вчитися? У ReStart ми з радістю приймемо Вас. Можливо, наш дружний колектив чекає саме Вас. Чому б не перевірити це?

Залишити заявку
Работа в компании, которая является лидером на рынке сервисных услуг

Переваги роботи в ReStart

Работа с профессиональным оборудованием

Ви втомилися від роботи із застарілим обладнанням в не призначених для цього приміщеннях? ReStart пропонує Вам виправити ситуацію. Наші фахівці працюють на професійному обладнанні на зручних робочих місцях.

Бесплатные тренинги и обучение

Ваш професіоналізм — зона нашого інтересу. Ми пропонуємо Вам участь на регулярній основі в проведених компанією семінарах, тренінгах та різних навчальних програм, що підвищують Ваш професійний рівень.

Официальное оформление и социальный пакет

Ми пропонуємо нашим співробітникам офіційне оформлення та соціальний пакет, тому що вважаємо, що щасливий фахівець — хороший фахівець.

Неограниченные возможности для карьерного роста

Ви давно вийшли за рамки «просто гарного фахівця», але Вас не підвищують? Restart дозволяє своїм співробітникам рости необмежено високо — це в наших же інтересах.

Высокая оплата Вашего труда

За хорошу роботу — гідну зарплату. Наші зарплати є не просто конкурентними на ринку, ми можемо без сорому назвати їх високими. Зателефонуйте нам і переконаєтеся в цьому.

Работа в дружном коллективе и удобное расположение офисов

Наші офіси зручно розташовані. З нами працюють люди, закохані в свою справу. Ми володіємо значною мережею лояльний клієнтів. Як бачите, перераховувати можна багато. Ми чекаємо вас!

Пропозиції з нашого магазину