Немає необхідності представляти цей бренд. Його знають всі!
Правила прийому техніки Apple в гарантійний ремонт
Гарантійний ремонт техніки Apple здійснюється тільки при наявності правильно і чітко заповненого гарантійного талона і чека про покупку.
У гарантійному талоні має бути вказана наступна інформація у відповідних їй полях:
- Серійний номер і модель виробу,
- Дата продажу (в чеку і гарантійному талоні вона повинна бути однаковою),
- Термін гарантійного обслуговування,
- Друк фірми-продавця,
При здачі техніки в гарантійний ремонт дозволяється використовувати гарантійний талон з абревіатурою ASBIS / ERC, - Будь-які виправлення та коригування в гарантійному талоні заборонені.
У разі втрати або псування гарантійного талона або чека, за дублікатами необхідно звернутися до продавця.
У чеку має бути представлена наступна інформація:
- Номер квитанції (або рахунку),
- Дата продажу,
- Ціна продажу,
- Код, модель і назва виробу,
- Серійний номер виробу,
- Інформація про торговий посереднику (назва компанії, адреса, телефон, код ОКПО),
- Печатка (якщо є).
Винятки:
При відсутності документів, гарантійне обслуговування здійснює продавець.
Важливо! З 01.09.2018 на території України гарантійне обслуговування смартфонів Apple може бути здійснене за допомогою їх компонентного ремонту. Під компонентним ремонтом мається на увазі заміна окремої запчастини, а не заміна пристрою цілком. Також звертаємо Вашу увагу на те, що при здачі пристрою на гарантійне обслуговування воно може бути прийнято тільки при наявності правильно заповненого гарантійного талона і чека, що підтверджує покупку.
Важливо! З 22.01.2018 необхідно здавати техніку Apple в ремонт з:
У разі, якщо пристрій Apple було придбано за межами України, необхідно надати документи про покупку. Купуючи продукцію Apple за кордоном, не забувайте отримувати і зберігати документи, що підтверджують придбання пристрою.
Якщо куплене в Україні пристрій Apple при зверненні в АСЦ виявиться проданим компанією Apple за межами України, то гарантійне обслуговування такого пристрою не проводиться. У цьому випадку за гарантійним обслуговуванням покупець буде змушений звертатися до продавця.
Будьте обережні: не купуйте техніку в сумнівних компаніях і інтернет-магазинах.
Загальна інформація про гарантії та активації:
- Гарантія для кінцевого користувача — 12 місяців з моменту активації пристрою,
- Для кожного пристрою Apple в момент включення проходить так звана процедура активації, що відзначає початок використання пристрою,
- Інформація про дату активації прописується на системному рівні і не підлягає змінам або корекціям,
- Якщо на момент звернення в сервісний центр з’ясується, що пристрій було активовано до дати фактичного продажу, то сервісний центр залишає за собою право проводити гарантійний ремонт згідно з датою активації пристрою. У разі, якщо пристрій активовано до дати продажу, то сервісний центр, відповідно до сервісної політикою компанії Apple, не має права заповнювати гарантійний талон,
- Гарантійний термін після сервісного обслуговування техніки Apple становить залишкову гарантію основного вироби або 90 днів — в залежності від того, який термін забезпечує більше покриття.
З програмами розширеного сервісу можна ознайомитися на сайті:
https://www.apple.com/ru/support/exchange_repair/
Спасибі, що вибрали Restart!