Гарантійний ремонт техніки Apple

Гарантийный ремонт техники Apple

Немає необхідності представляти цей бренд. Його знають всі!

Правила прийому техніки Apple в гарантійний ремонт

Гарантійний ремонт техніки Apple здійснюється тільки при наявності правильно і чітко заповненого гарантійного талона і чека про покупку.

Гарантийный талон ASBIS

У гарантійному талоні має бути вказана наступна інформація у відповідних їй полях:

  • Серійний номер і модель виробу,
  • Дата продажу (в чеку і гарантійному талоні вона повинна бути однаковою),
  • Термін гарантійного обслуговування,
  • Друк фірми-продавця,
    При здачі техніки в гарантійний ремонт дозволяється використовувати гарантійний талон з абревіатурою ASBIS / ERC,
  • Будь-які виправлення та коригування в гарантійному талоні заборонені.

У разі втрати або псування гарантійного талона або чека, за дублікатами необхідно звернутися до продавця.

У чеку має бути представлена ​​наступна інформація:

  • Номер квитанції (або рахунку),
  • Дата продажу,
  • Ціна продажу,
  • Код, модель і назва виробу,
  • Серійний номер виробу,
  • Інформація про торговий посереднику (назва компанії, адреса, телефон, код ОКПО),
  • Печатка (якщо є).

Винятки:

При відсутності документів, гарантійне обслуговування здійснює продавець.

Важливо! З 01.09.2018 на території України гарантійне обслуговування смартфонів Apple може бути здійснене за допомогою їх компонентного ремонту. Під компонентним ремонтом мається на увазі заміна окремої запчастини, а не заміна пристрою цілком. Також звертаємо Вашу увагу на те, що при здачі пристрою на гарантійне обслуговування воно може бути прийнято тільки при наявності правильно заповненого гарантійного талона і чека, що підтверджує покупку.

Важливо! З 22.01.2018 необхідно здавати техніку Apple в ремонт з:

  • Відключеною блокуванням активації (iPhone, iPad, MacBook):

    Отключение блокировки активации Apple

  • Актуальною версією ПО:

    Обновление программного обеспечения Apple

У разі, якщо пристрій Apple було придбано за межами України, необхідно надати документи про покупку. Купуючи продукцію Apple за кордоном, не забувайте отримувати і зберігати документи, що підтверджують придбання пристрою.

Якщо куплене в Україні пристрій Apple при зверненні в АСЦ виявиться проданим компанією Apple за межами України, то гарантійне обслуговування такого пристрою не проводиться. У цьому випадку за гарантійним обслуговуванням покупець буде змушений звертатися до продавця.

Будьте обережні: не купуйте техніку в сумнівних компаніях і інтернет-магазинах.

Загальна інформація про гарантії та активації:

  • Гарантія для кінцевого користувача — 12 місяців з моменту активації пристрою,
  • Для кожного пристрою Apple в момент включення проходить так звана процедура активації, що відзначає початок використання пристрою,
  • Інформація про дату активації прописується на системному рівні і не підлягає змінам або корекціям,
  • Якщо на момент звернення в сервісний центр з’ясується, що пристрій було активовано до дати фактичного продажу, то сервісний центр залишає за собою право проводити гарантійний ремонт згідно з датою активації пристрою. У разі, якщо пристрій активовано до дати продажу, то сервісний центр, відповідно до сервісної політикою компанії Apple, не має права заповнювати гарантійний талон,
  • Гарантійний термін після сервісного обслуговування техніки Apple становить залишкову гарантію основного вироби або 90 днів — в залежності від того, який термін забезпечує більше покриття.

З програмами розширеного сервісу можна ознайомитися на сайті:

https://www.apple.com/ru/support/exchange_repair/

Спасибі, що вибрали Restart!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CAPTCHA ImageChange Image